Всичко за мен

Моята снимка
Понякога се хващам, че съм пясъчен часовник. Преливам от пусто в празно и забравям,че времето лети. За това не спирам да се търся в пъзела от изживявания. Оглеждам се в детайлите, които носят нежност и усмивка, и любов. В роса по пролетна поляна и ухание на бор; в трептящите води на планинско езеро; в любящите очи на хората, които и аз безумно обичам ...

2.06.2015 г.

Съдържание на свързаните публикции "За брака и развода ми с рака"

Първа част "Как излязох на среща с рака"
Втора част "Списък с полезни връзки и координати"
Трета част "Скромното ми мнение за болници и специалисти"
Четвърта част "Видове изследвания"
Пета част "За значението на психиката и ума, духа и вярата при лечение на рак"
Шеста част "Хранене при рак"
Седма част "Химиотерапията и страничните й ефекти"


Осма част "За преживяванията на близките на хора с онкологично заболяване. Някои съвети към тях. Публикацията още не е готова." - очаквайте.
Девета част "Теория на рака. Алтернативни методи на лечение." - очаквайте.

 ПС: Скъпи приятели, работя по тези теми, когато имам време и желание. Не мога да кажа предварително кога ще публикувам следващите материали. Ако мислите, че бих могла да помогна, моля, свържете се с мен, чрез формата за контакт в долния десен ъгъл на страницата.

Имайте в предвид - не съм специалист, аз изживявам собствената си житейска пътека, която по случайност има нещо общо с вашата. Информацията, която изнасям е на база на личния ми опит, но всичко е много индивидуално и не трябва да се взима за чиста монета! Доверявайте се изцяло само на вътрешния си инстинкт и на специалисти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар