Всичко за мен

Моята снимка
Понякога се хващам, че съм пясъчен часовник. Преливам от пусто в празно и забравям,че времето лети. За това не спирам да се търся в пъзела от изживявания. Оглеждам се в детайлите, които носят нежност и усмивка, и любов. В роса по пролетна поляна и ухание на бор; в трептящите води на планинско езеро; в любящите очи на хората, които и аз безумно обичам ...

4.06.2017 г.

Аджъбадем Сити Клиник

Здравейте, познати и непознати братя и сестри по съдба!

Актуализирам тази публикация, тъй като наблюдавам известна промяна в обслужването. Актуалният текст е след първоначалната информация - ще го обознача с днешна дата, 13.02.2018 г., по-долу.

Скоро не ми беше идвала музата да попиша по тази тематика. Но ето, че седя за поредна вливка и решавам да запълня времето с нещо за полза роду.

За развитието на нещата при мен ще поразкажа, ама друг път.

Сега темата е споделяне на позитивните ми  впечатления от Сити Клиник. Пускам го в отделна публикация, защото е актуално. В момента се лекувам там. Но ще добавя линк и в Трета част Скромното ми мнение за болници и специалисти.

Както, може би знаете от предишни публикации - ей ме на! 11 - та година с диагнозата Рак на яйчниците и още съм тук. Живея си живота, полекувам се от време на време, но и си работя, забавлявам се и всичко останало.

За всички тези години смених не малко лечебни заведения и всяко следващо - в пъти по-добро!

Сити Клиник спази тази позитивна тенденция и, за сега, съм изключително впечатлена и удовлетворена от избора си!

Ето какво:

- Отлична организация, въпреки постоянно увеличаващият се поток от пациенги.

- Очевидно е, че има корпоративти стандарти на поведение, наложени от собственика Аджъбадем Турция,  които години наред привличаха българи за лечение в Турция, именно благодарение на тези високи стандарти на поведение и отношение към пациентите. Очевидно се упражнява строг контрол за спазването им - иначе до сега да са побългарени.

- Лекуващият ме лекар в стационара беше един и същи всеки път (в моя случай е д-р Харадинов) и много ми допада! Обръща ми достатъчно внимание, иска да е сигурен, че нямам неизяснени въпроси. Дори ми се обади веднъж, че влиза на онкосъвет, та ако има още някой въпрос, сега е моментът. Минавайки през залата ме поглежда и пита дали всичко е наред. Специално ми обърна внимание на това, че непременно трябва да се обадя на посочените в епикризата телефони, в случай, че се почувствам зле с очаквани странични ефекти. Мечта! Нещо толкова обикновено на пръв поглед, което толкова ни е липсвало на бг пациентите!!! Сега ме пренасочиха към друг етаж, където лекарите работят в екип, т.е. отново не знам с кого точно да контактувам, но ако имам проблем ползвам телефоните, посочени в епикризата - отговарят ми и то любезно и изчерпателно. Поне до сега.

- Останалият персонал също поддържа високите стандарти! Е, все ще има някой, който не е осъзнал кой е и къде се намира, но тези малки прегрешения по - лесно се прощават при толкова позитиви. А и си трябва време да пълното преобразяване на системата. Все пак да благодарим на конкуренцията, за това, че, най-после, не е онази ялова коза, която не раждаше в полза на пациентите, а само в полза на бизнеса. Алилуя, за това, че този бизнес е на път най-сетне да осъзнае, че трябва да цени източника си на финансов резултат, който иначе е краткосрочна пресъхващ кладенец!

 - Супер модерна база!

* * *

13.02.2018 г.

Скъпи приятели по съдба,

Все още смятам, че тази клиника е най-добра в България, към този момент. Но искам да отбележа, за да не се чуввствате подведени, че обслужването малко се влоши. По мои наблюдения, това се дължи на увеличения пациентски поток.

В клиниката срещам пациенти от цяла България. Чакането стана много повече и все по-често се случва, на някой от етапите в това чакане, да се зацикли. Апелират към нас за повече търпение, и, в интерес на истината, се вижда, че не се мотаят. Просто не успяват да смогнат с наличния капацитет да обслужат бързо и безпроблемно всички пациенти. Така се стига и до изнервяне и пропуски.

Все пак, имам лекуващ лекар, знам го кой е и мога да контактувам с него. Базата си е все така на високо ниво. Сестрите също, но малко по-често се случва някоя от тях да не успее да прикрие напрежението си.

Всички тези промени, естествено, дойдоха с желанието на собственика да възвръща инвестициите си максимално бързо. Но и ние трябва да сме наясно, че, ако искаме модерни клиники, то това е свързано с големи капиталовложения и комерсиален момент!

Така че, когато се поизнервя и аз самата, си припомням този факт и се опитвам да чувствам благодарност. Защото знам какво беше преди 12 г. в ИСУЛ.... Опази Боже! Разликата от тогава е космическа, за щастие!

Успех пожелавам на всички ви!
Не губете кураж!


8 коментара:

  1. Да попитам случвало ли ви се е да ви откажат да ви дадат резултати от изследвания в Сити Клиник. На свекърва ми 2 пъти са и отказвали досега, под предтекст, че са и дали епикриза.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами не, не ми се е случвало, но и аз не съм искала кой знае какви документи. Кръвните и маркерите действително фигурират в етапните епикризи. Скенерите задължително ги предоставят на пациента. Та... не знам за какъв вид изследвания става дума. Принципно лекар трябва да ги даде. Ако ги искате от сестрите, те нямат право. Друг е въпросът, че биха могли...

      Истината е, че се повлоши обслужването, с увеличаването на пациентския поток. Но, все пак, това си остава най-добрата клиника към момента, по мое скромно мнение.

      Изтриване
  2. Благодаря за споделената информация!В момента се колебая къде да проведа поредната химиотерапия(РМЖ с мета)- колебанията са между Надежда и Ситиклиник.В Ситиклиник са въвели допълнителни такси - 300 лв за стартиране на терапията,а и не знам дали няма някакви други плащания.Но основното колебание е къде ще е по-добре.И ако започна на едно място дали ще е проблем да се пренасоча впоследствие.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знаех за тази такса...Явно е необходимо за да запазят до някъде качеството на обслужване. От една страна, е, все пак, достъпна. От друга, това ще им позволи да наемат още персонал. От трета страна, така упражняват някакъв, макар минимален контрол на наплива.

      Не би следвало да е проблем преместването. През годините съм се местила много пъти, при всяка нова и по-добра болница.

      Не знам как е в момента в Надежда. Но тя е с доста по-малък капацитет. Не само като леглова база, но и като собствена техника. При РМЖ, например, често се прилага комбинирана терапия. След химия - лъче. В Сити клиник могат да предложат и двете. Както и, удобство е, че си имат и ПЕТ скенер. И т.н възможности за по-комплексно обслужване.

      На каквото и да се спрете, пожелавам успех!

      Изтриване
    2. Благодаря!Желая успех и късмет!

      Изтриване
  3. Здравейте. Майка ми бе наскоро оперирана от рак на гърдата в Александровска и сега търсим къде да правим химиотерапия. Май ще се спрем на Сити клиник. Може ли да ме посъветвате с кой да се свържа там, за да направим една консултация и да си занесем всички епикризи и документи. Много благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,

      Дано не съм закъсняла с отговора...

      Проф. Дудов. Консултацията с него е някъде към лева и се чака... Записването е на кол - центъра.

      Завеждащите двете отделеня са д-р Ганчева и д-р Великова - предполага се, че имат също повече опит от останалите, но нямам много лични впечатления от тях.

      Моята лекуваща от доста време е д-р Върбанова - обичам я тази млада жена! Но за първа консултация не знам дали е най-добрия вариант... Иначе, след толкова много години, за първи път се чувствам нормален човек с нея, като екип, нормално разговаряме за всичко, което ме вълнува. Предоставила ми е и телефона си и комуникираме по Вайбър без всякакви драми. Отнася се с уважение и разбиране! След определяне на стратегията за лечението, тя е най-доброто, което може да ви се случи, по мое мнение...

      Пожелавам успех в борбата!
      Ако имате въпроси и мислите, че бих могла да помогна - насреща съм.

      Може да не отговарям веднага в блога, обаче. По-добре е да ползвате формата за контакт - така получавам мейл и телефонът ми съобщава.

      Изтриване
    2. О, не са излезли цифрите за консултацията на професора - към 140 лв.

      Изтриване