Всичко за мен

Моята снимка
Понякога се хващам, че съм пясъчен часовник. Преливам от пусто в празно и забравям,че времето лети. За това не спирам да се търся в пъзела от изживявания. Оглеждам се в детайлите, които носят нежност и усмивка, и любов. В роса по пролетна поляна и ухание на бор; в трептящите води на планинско езеро; в любящите очи на хората, които и аз безумно обичам ...

20.09.2019 г.

Реставрация на любовта

Не съм, каквато бях.
Сега съм друга.
За нищо на света
Не бих си тръгнала.
Ако искаш ме върни.
На баща ми.
На майка ми в утробата.
Или на Бог.

Не си същия.
Сега си друг.
За нищо на света
не бих те върнала,
на който и да е
от всички,
които са те обичали
някога.

Любовта ни не е същата.
Различна е,
след всичко,
което я очука.
За нищо на света
не бих пожелала
да бъде нещо по-малко
или повече
от сегашното ни време.

Прекрасна реставрация!

Няма коментари:

Публикуване на коментар