Всичко за мен

Моята снимка
Понякога се хващам, че съм пясъчен часовник. Преливам от пусто в празно и забравям,че времето лети. За това не спирам да се търся в пъзела от изживявания. Оглеждам се в детайлите, които носят нежност и усмивка, и любов. В роса по пролетна поляна и ухание на бор; в трептящите води на планинско езеро; в любящите очи на хората, които и аз безумно обичам ...

9.11.2014 г.

Мисли, просто минаващи

Машината ми за прощаване се развали. Къде ги ремонтират?!

* * *

О, Господи, моля те ...! Омръзна ми от грешки втора употреба! Ако ще правя грешки,  нека бъдат чисто нови.

* * *

Чувството да ти изгасне колата на железопътната линия... Безценно!

* * *

Искам нови дънки, ама такива дето да ме направят стройна и слаба като през 1993 г.


* * *

Младостта не си отива, тя ми отива.

* * *

Колко места трябва да си нарекъл свой дом, докато не си помислиш, че навярно всъщност си бездомен? И колко трябва да си бездомен, преди да наречеш всяко място свой дом?

* * *

Не е трудно да бъдеш смел, когато нямаш друг избор!

* * *

Много ме е гъдел, докато ми кастрят крилата!

* * *

Не можеш да сложиш живота на пауза, докато си чоплиш носа ...

* * *

"Лято" и "летя" доста си приличат! Също като България и Благодаря!

* * *

От кого зависи дали песента на славея ще e красива или досадна?

* * *

М..., празна чаша! За какво ми е?!

* * *

(Тя...) Сънува Луната (... нея)

* * *

Съвършенствата не са такива, ако съществуват само заради себе си!

* * *

Когато за двама Бог е отредил да се срещнат, могат да се срещнат и в пустинята!

* * *

Колко малко е 1 час вечер, когато трябва да си лягам... и колко много, когато отдавна е трябвало да стана... А, понякога, когато отидеш на работа, 1 час е равен на времето между 10,26 и 10,31 ч.

Кой го измисли това време... нещо трябва да е сбъркал...

* * *

Арогантност ли е надеждата...?

* * *

02.06.2017 г.:

И белите неща имат черни сенки.

* * *

Ако ще падаш, погледни надолу и си избери място.

* * *

Няма нищо по-незавършено от мъж, който сам си пере дрехите.

* * *

Ако половинката ти е просто кичозен аксесоар на нощта, то това е нечия чужда мечта.

* * *

28.06.2017

Най-хубавото на тъмните дни е, че след тях светлите са по-ярки!

***

Не можеш да се върнеш от място, на което не си.

Оставаш си там завинаги!


Няма коментари:

Публикуване на коментар