Всичко за мен

Моята снимка
Понякога се хващам, че съм пясъчен часовник. Преливам от пусто в празно и забравям,че времето лети. За това не спирам да се търся в пъзела от изживявания. Оглеждам се в детайлите, които носят нежност и усмивка, и любов. В роса по пролетна поляна и ухание на бор; в трептящите води на планинско езеро; в любящите очи на хората, които и аз безумно обичам ...

25.02.2019 г.

Пазете сееее! Минавам аз. На ски!

Наскоро четох една публикация на Красита за опитите й да прокара ски. Всички, които я прочетоха покрай мен, си умряха от смях. Има нещо такова. Но, както каза сестра ми: Много общо има, освен отказването!

Та, да, важното е да не се отказваме и да оценим всичко онова, което, освен самото каране на ски, представлява ски-ваканцията! Човек трябва да пробва поне няколко пъти, за да разбере. Чистият въздух, свежият сняг и, дори, ако щете вярвайте, но всички тези цветни ски-екипи... като цветотерапия е!

И аз още се уча, но се забавлявам през цялото време, независимо, че ми е трудно. А добре, че си имам зет като мед, та да мога да се видя отстрани. Пустото "рало" кога ли ще успея да го изключа...


Няма коментари:

Публикуване на коментар